.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر متخلفان نوروزی در مازندران
هزار و 267 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز:مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندرانبا اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 96 با همکاری سایر دستگاه‌ ها در استان گفت: این طرح بر اساس سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف ‌کنندگان با شروع خریدهای نوروزی شهروندان و لزوم پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در استان اجرا می‌ شود.

 

وی با بیان اینکه هزار و 267 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز تاکنون به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، افزود: متخلفان به مبلغ 4 میلیارد و 452 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز تعزیرات حکومتی مانند سال های گذشته با همکاری و هماهنگی سازمان‌ های صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و سایردستگاه‌ های مرتبط صورت می‌ گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری این طرح با تشکیل گشت ‌های مشترک سیار به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر مازندران در دستور کار قرار گرفت و اکنون 11 اکیپ سیار در استان در حال رصد بازار و مراکز خرید و پر تردد هستند.

عباسی گفت: این طرح نظارتی که از یکم اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، شامل نظارت ویژه بر اصناف و برخورد فوری با هرگونه تخلف صنفی از جمله گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت می ‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: با تدابیر اتخاذ شده برای رفاه حال مسافران نوروزی، امسال کشیک های ویژه نوروزی در بعد ازظهر روزهای کاری و صبح روزهای تعطیل در تعزیرات حکومتی مستقر و روسای شعب ویژه به پرونده‌ های صنفی خارج از نوبت رسیدگی خواهند کرد.

عباسی گفت: شهروندان می توانند شکایت خود را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا پیگیری و رسیدگی شود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.